Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20833
Назва: | Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО |
Автори: | Плачкова, К. М. |
Ключові слова: | старший дошкільний вік ЗДО дошкільна освіта самооцінка |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Плачкова К. М. Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО / К. М. Плачкова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 97-105 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого до- шкільного віку є ключовим аспектом їхнього психічного роз- витку, соціалізації та успішності в подальшому житті. В умо- вах сучасного освітнього середовища, яке орієнтоване на ін- дивідуалізацію навчального процесу, це питання набирає осо- бливої актуальності. Система дошкільної освіти (ЗДО) в Укра- їні, відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (БКДО), повинна забезпечувати всебічний розвиток дитини, зокрема формування адекватної самооцінки, що є основою для її здорового психічного розвитку та соціальної адаптації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20833 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.