Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлачкова, К. М.-
dc.date.accessioned2024-11-15T11:10:25Z-
dc.date.available2024-11-15T11:10:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПлачкова К. М. Розвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО / К. М. Плачкова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 97-105uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20833-
dc.description.abstractРозвиток адекватної самооцінки у дітей старшого до- шкільного віку є ключовим аспектом їхнього психічного роз- витку, соціалізації та успішності в подальшому житті. В умо- вах сучасного освітнього середовища, яке орієнтоване на ін- дивідуалізацію навчального процесу, це питання набирає осо- бливої актуальності. Система дошкільної освіти (ЗДО) в Укра- їні, відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (БКДО), повинна забезпечувати всебічний розвиток дитини, зокрема формування адекватної самооцінки, що є основою для її здорового психічного розвитку та соціальної адаптації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectЗДОuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.titleРозвиток адекватної самооцінки у дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДОuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.