Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828
Title: Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ
Authors: Кудрявцева, Олена Альбертівна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Чебан, Ю. В.
Keywords: старший дошкільний вік
Нова українська школа
НУШ
формування емоційно-вольової готовності
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Кудрявцева О. А. Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ / О. А. Кудрявцева, Ю. В. Чебан // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 67-74
Abstract: Формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі (НУШ) зумовлена сучасними освітніми реформами, спрямованими на забезпечення якісної освіти на всіх рівнях. Перехід від дошкільної до шкільної освіти є важливим етапом в житті дитини, який супроводжується значними змінами у її особи- стості та способі життя. Для успішного пристосування до нового навчального середовища необхідно забезпечити на- лежний рівень емоційно-вольової зрілості.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.