Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorЧебан, Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-11-14T14:33:51Z-
dc.date.available2024-11-14T14:33:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКудрявцева О. А. Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ / О. А. Кудрявцева, Ю. В. Чебан // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 67-74uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828-
dc.description.abstractФормування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі (НУШ) зумовлена сучасними освітніми реформами, спрямованими на забезпечення якісної освіти на всіх рівнях. Перехід від дошкільної до шкільної освіти є важливим етапом в житті дитини, який супроводжується значними змінами у її особи- стості та способі життя. Для успішного пристосування до нового навчального середовища необхідно забезпечити на- лежний рівень емоційно-вольової зрілості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectформування емоційно-вольової готовностіuk
dc.titleУправлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.