Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20803| Назва: | Жанрово-стильова стратегія підготовки майбутніх музикознавців до педагогічної діяльності в закладах музичної освіти |
| Автори: | Александрова, Наталія |
| Ключові слова: | музикознавці гармонія композитор |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
| Бібліографічний опис: | Н.Александрова Жанрово-стильова стратегія підготовки майбутніх музикознавців до педагогічної діяльності в закладах музичної освіти /Александрова Н.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.68-69 |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасна система вищої музичної освіти отримала у спадок від консерваторій 19-го століття комплекс дисциплін теоретичної підготовки музикантів до професійної діяльності. До цього комплексу звичайно входили такі предмети як сольфеджіо, гармонія, контрапункт і фуга. В консерваторіях радянських часів даний комплекс дисциплін залишився майже без змін у формах і методах навчальної роботи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20803 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 24.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.