Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20803
Назва: Жанрово-стильова стратегія підготовки майбутніх музикознавців до педагогічної діяльності в закладах музичної освіти
Автори: Александрова, Наталія
Ключові слова: музикознавці
гармонія
композитор
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Н.Александрова Жанрово-стильова стратегія підготовки майбутніх музикознавців до педагогічної діяльності в закладах музичної освіти /Александрова Н.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.68-69
Короткий огляд (реферат): Сучасна система вищої музичної освіти отримала у спадок від консерваторій 19-го століття комплекс дисциплін теоретичної підготовки музикантів до професійної діяльності. До цього комплексу звичайно входили такі предмети як сольфеджіо, гармонія, контрапункт і фуга. В консерваторіях радянських часів даний комплекс дисциплін залишився майже без змін у формах і методах навчальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20803
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.