Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20786| Назва: | Theoretical justification of conducting the first lesson in the field of design in institutions of vocational and technical education |
| Автори: | Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna |
| Ключові слова: | design-project design-projection first lesson graphic and compositional solutions methods professional education, specialists in the field of design |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Klaipėda University |
| Бібліографічний опис: | Shtainer T. Theoretical justification of conducting the first lesson in the field of design in institutions of vocational and technical education. // Eurointegration in art, science and education: experience, development perspectives: матеріали Міжнародної конференції. Klaipėda University, Lithuania, 08.03.2024. Pp. 282-284 |
| Короткий огляд (реферат): | The study raises the question of the relevance of the first lessons for the design direction and theoretically substantiates the focus in the study of professional training students on the basic principles of design and the stages of designing a design using graphic and compositional solutions. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20786 |
| Розташовується у зібраннях: | Євроінтеграція в мистецтві, науці та освіті: досвід, перспективи розвитку |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 6.pdf | 12.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.