Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20774
Назва: Інформатизація освіти як процес інтелектуалізації навчальної діяльності учнів
Автори: Петухова, Тетяна Анатоліївна
Petukhova, Tetіana Anatoliivna
Лю Цзянь
Ключові слова: навчальна діяльність
інформатизація освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Петухова Т. А. Інформатизація освіти як процес інтелектуалізації навчальної діяльності учнів / Т. А. Петухова, Лю Цзянь // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 94-97
Короткий огляд (реферат): Комп’ютеризація освіти і широке впровадження в освітній процес навчальних комп’ютерних програм приводить до використання навчальних комп’ютерних програм низького рівня (багато з них навіть не відповідають цілям свого призначення). Аналіз педагогічної практики використання ПЗ навчального призначення дозволяє зробити висновок, що найбільш істотними причинами створення низькоякісних (з педагогічної точки зору) комп'ютерних програм по-перше, часткове, а часом і повне ігнорування дидактичних принципів навчання при їхній розробці і, по-друге, неправомірний перенос традиційних форм і методів навчання в нову технологію навчання, що використовує комп'ютер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20774
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf842.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.