Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20774| Назва: | Інформатизація освіти як процес інтелектуалізації навчальної діяльності учнів | 
| Автори: | Петухова, Тетяна Анатоліївна Petukhova, Tetіana Anatoliivna Лю Цзянь  | 
| Ключові слова: | навчальна діяльність інформатизація освіти  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Астропринт | 
| Бібліографічний опис: | Петухова Т. А. Інформатизація освіти як процес інтелектуалізації навчальної діяльності учнів / Т. А. Петухова, Лю Цзянь // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 94-97 | 
| Короткий огляд (реферат): | Комп’ютеризація освіти і широке впровадження в освітній процес навчальних комп’ютерних програм приводить до використання навчальних комп’ютерних програм низького рівня (багато з них навіть не відповідають цілям свого призначення). Аналіз педагогічної практики використання ПЗ навчального призначення дозволяє зробити висновок, що найбільш істотними причинами створення низькоякісних (з педагогічної точки зору) комп'ютерних програм по-перше, часткове, а часом і повне ігнорування дидактичних принципів навчання при їхній розробці і, по-друге, неправомірний перенос традиційних форм і методів навчання в нову технологію навчання, що використовує комп'ютер. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20774 | 
| Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика управління педагогічним процесом (2021) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 27.pdf | 842.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.