Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20770
Назва: Навчальні умови для розвитку ініціатив майбутніх дизайнерів та вчителів технологій в процесі навчальної та творчої діяльності
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Ключові слова: дизайнер
майбутні вчителі
вчителі технологій
творча діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Штайнер Т. В. Навчальні умови для розвитку ініціатив майбутніх дизайнерів та вчителів технологій в процесі навчальної та творчої діяльності / Т. В. Штайнер // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 80-84
Короткий огляд (реферат): На сьогодні актуальність теми навчальних умов розвитку ініціативності майбутніх дизайнерів та вчителів технологій є важливою, тому що певна кількість написаних наукових видань за цією тематикою підіймають проблему про те, що викладачі мають звертати більше уваги на розвиток ініціативності у процесі навчально- творчої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20770
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf845.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.