Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20770
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штайнер, Тетяна Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Shtainer, Tetyana Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T12:40:12Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T12:40:12Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Штайнер Т. В. Навчальні умови для розвитку ініціатив майбутніх дизайнерів та вчителів технологій в процесі навчальної та творчої діяльності / Т. В. Штайнер // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 80-84 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20770 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні актуальність теми навчальних умов розвитку ініціативності майбутніх дизайнерів та вчителів технологій є важливою, тому що певна кількість написаних наукових видань за цією тематикою підіймають проблему про те, що викладачі мають звертати більше уваги на розвиток ініціативності у процесі навчально- творчої діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Астропринт | uk |
dc.subject | дизайнер | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | вчителі технологій | uk |
dc.subject | творча діяльність | uk |
dc.title | Навчальні умови для розвитку ініціатив майбутніх дизайнерів та вчителів технологій в процесі навчальної та творчої діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 845.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.