Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолторак, Андрій Валентинович-
dc.contributor.authorPoltorak, Andriy Valentynovych-
dc.contributor.authorЗикова, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-11-11T11:56:14Z-
dc.date.available2024-11-11T11:56:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПисларь О. О. Аналіз підходів до побудови вивчення основ проєктування / О. О. Писларь // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 36-41uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20764-
dc.description.abstractПро природу розглянутих явищ та наслідків, які впливають на процес навчання, існують різні думки й у психологів, і у методистів. Розглянемо спочатку позиції методистів. В них маються переважно дві точки зору.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectпроєктуванняuk
dc.subjectпобутові вивченняuk
dc.subjectаналізuk
dc.titleАналіз підходів до побудови вивчення основ проєктуванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf747.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.