Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20764
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полторак, Андрій Валентинович | - |
dc.contributor.author | Poltorak, Andriy Valentynovych | - |
dc.contributor.author | Зикова, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T11:56:14Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T11:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Писларь О. О. Аналіз підходів до побудови вивчення основ проєктування / О. О. Писларь // Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича, м. Одеса, 26-28 травня 2021 року / відп. за вип. А. В. Полторак – Одеса: Астропринт, 2021, С. 36-41 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20764 | - |
dc.description.abstract | Про природу розглянутих явищ та наслідків, які впливають на процес навчання, існують різні думки й у психологів, і у методистів. Розглянемо спочатку позиції методистів. В них маються переважно дві точки зору. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Астропринт | uk |
dc.subject | проєктування | uk |
dc.subject | побутові вивчення | uk |
dc.subject | аналіз | uk |
dc.title | Аналіз підходів до побудови вивчення основ проєктування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика управління педагогічним процесом : матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої вшануванню пам’яті Полторака Валентина Семеновича (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 747.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.