Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20740
Назва: | Дослідження проблеми формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках природничих дисциплін |
Автори: | Магур, Ю. В. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність освітній процес природничі дисципліни |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Магур Ю. В. Дослідження проблеми формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках природничих дисциплін / Ю. В. Магур // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 365-369. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито поняття здоров’язбережувальна компетентність, ії зміст, наголошується на актуальністі питання підготовки вчителя до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках природничого циклу, організації здоров’язбережувального середовища у закладах загальної середньої освіти, володіння і застосування здоров’язберігаючих технологій у освітньому процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20740 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 4.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.