Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20734
Назва: | Реалізація ігрових технологій на уроках природничих дисциплін |
Автори: | Гурко, Є. Ю. |
Ключові слова: | ігрові технології рейтингова система гейміфікація пізнавальна активність адаптація учнів |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гурко Є. Ю. Реалізація ігрових технологій на уроках природничих дисциплін /Є.Ю.Гурко // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 325-329. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується застосування ігрових технологій, а також їх педагогічні здібності на уроках природничих дисциплін. Показано, що спектр завдань, які вирішуються за допомогою гейміфікації освітнього процесу, досить широкий: від залучення учнів до пізнавальної діяльності до створення середовища для дітей особливими освітніми потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20734 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 4.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.