Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20685
Назва: Вплив дозованого фізичного навантаження на параметри серцево-судинної системи студенток
Інші назви: Characteristics of reaction parameters cardiovascular system and hemodynamics students graduated on dosed physical loading
Автори: Магльований, А. В.
Кунинець, О. Б.
Іваночко, О. Ю.
Хомишин, В. П.
Ключові слова: дозоване фізичне навантаження
серцево-судинна система
dosed physical activity
cardiovascular system
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Магльований А. В. Вплив дозованого фізичного навантаження на параметри серцево-судинної системи студенток / А. В. Магльований, О. Б. Кунинець, О. Ю. Іваночко, В. П. Хомишин // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 204-211.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що дозоване фізичне навантаження контрольного заняття на початку кожного етапу фізичного виховання викликало у студенток функціональні зрушення параметрів серцево-судинної системи, які відображали адекватність застосованого фізичного навантаження. Порівняльний аналіз електрокардіографічних даних відразу після виконання дозованого фізичного навантаження та через 3 хв після його завершення дав підставу стверджувати, що достовірне відновлювалися енергетичні (амплітудні) показники у студенток. It was established that the dosed physical load of the control class at the beginning of each stage of physical education caused functional shifts in the parameters of the cardiovascular system in female students, which reflected the adequacy of the applied physical load. The comparative analysis of electrocardiographic data immediately after performing the dosed physical activity and 3 minutes after its completion gave reason to claim that the energy (amplitude) indicators were reliably restored in female students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20685
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf3.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.