Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20670
Назва: Оцінка професійного вигорання педагогів різних вікових груп в умовах воєнного стану
Автори: Калиниченко, І. О.
Латіна, Г. О.
Ключові слова: професійне вигорання
ментальне здоров’я
педагогічні працівники
стан здоров’я
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Калиниченко І. О. Оцінка професійного вигорання педагогів різних вікових груп в умовах воєнного стану /І.О.Калиниченко ,Г.О.Латіна//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.158-162
Короткий огляд (реферат): В умовах воєнного стану ментальне здоров’я педагогів характеризується низьким рівнем професійного вигорання (ПВ) (57,35±3,33%). Провідними симптомами ПВ в умовах воєнного стану визначено: «загнаність у кут», «незадоволеність собою», «деперсоналізація» та «емоційне відчуження».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20670
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf3.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.