Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиниченко, І. О.-
dc.contributor.authorЛатіна, Г. О.-
dc.date.accessioned2024-10-30T12:47:18Z-
dc.date.available2024-10-30T12:47:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалиниченко І. О. Оцінка професійного вигорання педагогів різних вікових груп в умовах воєнного стану /І.О.Калиниченко ,Г.О.Латіна//Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХV Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 105-річчю з дня заснування кафедри фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я та 60-річчю створення лабораторії функціональної діагностики імені професора Т. М. Цонєвої Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 19–20 вересня 2024 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Одеса: Університет Ушинського, 2024.С.158-162uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20670-
dc.description.abstractВ умовах воєнного стану ментальне здоров’я педагогів характеризується низьким рівнем професійного вигорання (ПВ) (57,35±3,33%). Провідними симптомами ПВ в умовах воєнного стану визначено: «загнаність у кут», «незадоволеність собою», «деперсоналізація» та «емоційне відчуження».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk
dc.subjectментальне здоров’яuk
dc.subjectпедагогічні працівникиuk
dc.subjectстан здоров’яuk
dc.titleОцінка професійного вигорання педагогів різних вікових груп в умовах воєнного стануuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf3.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.