Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20633
Назва: Український мюзикл XXI століття: інтерпретація жанру на прикладі мюзиклу одеських авторів «Княгиня Ольга»
Інші назви: Ukrainian musical of the 21st century: interpretation of the genre on the example of the musical by Odesa authors “Queen Olga"
Автори: Татарнікова, А. А.
Рудий, Д. Ю.
Ключові слова: музично-театральна культура»
музичний театр
мюзикл
мюзикл «Княгиня Ольга"
musical-theatrical culture
musical theater
musical
musical “Queen Olga”.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Татарнікова А. А. Український мюзикл XXI століття: інтерпретація жанру на прикладі мюзиклу одеських авторів «Княгиня Ольга» / А. А. Татарнікова, Д. Ю. Рудий // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №2. – С. 132-137.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена огляду сучасної української музично-театральної культури як сфери активного режисерського експериментування та пошуку смислових домінант у вітчизняному художньому просторі ХХІ століття. Серед жанрово-стилістичного розмаїття моделей музично-театральних вистав масової культури, які репрезентовані музичною комедією, оперетою, рок-, поп-, зог-, фолькоперою, у сучасному соціокультурному контексті затребуваною і найпопулярнішою формою залишається мюзикл, синтетична природа якого має невичерпні потенційні можливості. Автором акцентовано деякі аспекти особливостей розвитку вітчизняного мюзиклу в сучасній музично-театральній сфері, специфіку його інтерпретації на українському ґрунті. На прикладі одеської постановки мюзиклу «Княгиня Ольга» (2023 рік) виявлено тенденції розвитку вітчизняного мюзиклу у ХХІ столітті, визначено значення цього жанру як носія власних національних моделей, ефективної форми міжкультурного спілкування, збереження та просування культурних цінностей у сучасному світі. The article is dedicated to the review of contemporary Ukrainian musical and theatrical culture as a sphere of active directorial experimentation and the search for meaningful dominants in the national artistic space of the 21st century. Among the genre-stylistic diversity of models of musical-theatrical performances of mass culture, which are represented by musical comedy, operetta, rock, pop, zong, and folk opera, the musical remains the most demanded and popular form in the modern sociocultural context, whose synthetic nature has inexhaustible potential possibilities. The author emphasizes some aspects of the peculiarities of the development of the domestic musical in the contemporary musical-theatrical sphere and the specifics of its interpretation on Ukrainian soil. Using the example of the Odesa production of the musical “Queen Olga” (2023), trends in the development of the domestic musical in the 21st century are revealed, and the significance of this genre as a bearer of its own national models, an effective form of intercultural communication, and the preservation and promotion of cultural values in the modern world is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20633
Розташовується у зібраннях:№2 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarnikova.pdf202.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.