Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627
Назва: Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою
Автори: Сараєва, Ірина
Ключові слова: суспільство
сучасний етап розвитку
технології особистісно-орієнтованого навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Сараєва І.Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою/І.Сараєва // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.183-186
Короткий огляд (реферат): Специфічною особливістю сучасного етапу розвитку освіти є впровадження у традиційне навчання педагогічних інновацій, які створюють сприятливе середовище для розвитку повноцінно розвиненої особистості. У сучасній дидактиці існує велика кількість педагогічних інновацій, що враховують соціальний запит суспільства, такі як: технологія повного засвоєння знань (Дж. Блок, Л. Андерсон); інтерактивні технології навчання (О. Пометун, Л. Пироженко); технології особистісно-орієнтованого навчання (І. Бех, Г. Кравцова, Т. Матіс, Г. Цукерман, І. Якиманська); модульне навчання (В. Бондар, Л. Романішина, В. Зінкевичус, П. Стефаненко, І. Богданова) та інші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.