Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сараєва, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-25T13:02:00Z | - |
dc.date.available | 2024-10-25T13:02:00Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Сараєва І.Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою/І.Сараєва // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.183-186 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627 | - |
dc.description.abstract | Специфічною особливістю сучасного етапу розвитку освіти є впровадження у традиційне навчання педагогічних інновацій, які створюють сприятливе середовище для розвитку повноцінно розвиненої особистості. У сучасній дидактиці існує велика кількість педагогічних інновацій, що враховують соціальний запит суспільства, такі як: технологія повного засвоєння знань (Дж. Блок, Л. Андерсон); інтерактивні технології навчання (О. Пометун, Л. Пироженко); технології особистісно-орієнтованого навчання (І. Бех, Г. Кравцова, Т. Матіс, Г. Цукерман, І. Якиманська); модульне навчання (В. Бондар, Л. Романішина, В. Зінкевичус, П. Стефаненко, І. Богданова) та інші. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | суспільство | uk |
dc.subject | сучасний етап розвитку | uk |
dc.subject | технології особистісно-орієнтованого навчання | uk |
dc.title | Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.