Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627
Title: | Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою |
Authors: | Сараєва, Ірина |
Keywords: | суспільство сучасний етап розвитку технології особистісно-орієнтованого навчання |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Сараєва І.Використання адаптивних освітніх технологій для забеспечення наступності між дошкільною та початковою освітою/І.Сараєва // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.183-186 |
Abstract: | Специфічною особливістю сучасного етапу розвитку освіти є впровадження у традиційне навчання педагогічних інновацій, які створюють сприятливе середовище для розвитку повноцінно розвиненої особистості. У сучасній дидактиці існує велика кількість педагогічних інновацій, що враховують соціальний запит суспільства, такі як: технологія повного засвоєння знань (Дж. Блок, Л. Андерсон); інтерактивні технології навчання (О. Пометун, Л. Пироженко); технології особистісно-орієнтованого навчання (І. Бех, Г. Кравцова, Т. Матіс, Г. Цукерман, І. Якиманська); модульне навчання (В. Бондар, Л. Романішина, В. Зінкевичус, П. Стефаненко, І. Богданова) та інші. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20627 |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.