Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20620
Назва: Сюжетно-рольова як засіб формування ініціативності у старших дошкільників:теоретичні аспекти
Автори: Чекан, Оксана
Панющик, Неоніла
Ключові слова: процеси реформування
дошкільна освіта
конкуренція
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Чекан О.Сюжетно-рольова як засіб формування ініціативності у старших дошкільників:теоретичні аспекти /О.Чекан, Н.Панющик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.152-155
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції суспільного розвитку та процеси реформування дошкільної освіти вимагають її змістовного оновлення, що обумовлено дією таких нормативно-правових актів, як Закон України «Про освіту» (2017) Закон України «Про дошкільну освіту» (2001), Закон України «Про охорону дитинства» (2001), Базовий компонент дошкільної освіти (2021), Національна доктрина розвитку освіти (2002) та Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки (2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20620
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.