Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекан, Оксана-
dc.contributor.authorПанющик, Неоніла-
dc.date.accessioned2024-10-25T12:09:14Z-
dc.date.available2024-10-25T12:09:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧекан О.Сюжетно-рольова як засіб формування ініціативності у старших дошкільників:теоретичні аспекти /О.Чекан, Н.Панющик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С.152-155uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20620-
dc.description.abstractСучасні тенденції суспільного розвитку та процеси реформування дошкільної освіти вимагають її змістовного оновлення, що обумовлено дією таких нормативно-правових актів, як Закон України «Про освіту» (2017) Закон України «Про дошкільну освіту» (2001), Закон України «Про охорону дитинства» (2001), Базовий компонент дошкільної освіти (2021), Національна доктрина розвитку освіти (2002) та Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки (2013uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпроцеси реформуванняuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.titleСюжетно-рольова як засіб формування ініціативності у старших дошкільників:теоретичні аспектиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.