Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20613
Назва: Використання технології сторітеллінгу у формуванні вмінь у дітей старшого дошкільного віку складати творчі розповіді
Автори: Попова, Ірина Іванівна
Popova, Iryna Ivanivna
Тугаєва, О.
Ключові слова: дошкільний вік
творчі розповіді
технології сторітеллінгу
формування вмінь
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Попова І. Використання технології сторітеллінгу у формуванні вмінь у дітей старшого дошкільного віку складати творчі розповіді / І. Попова, О. Тугаєва // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 126-130
Короткий огляд (реферат): Розвиток зв’язного мовлення дітей посідає одне з чільних місць в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Формування вмінь складати творчі розповіді є одним з важливих напрямків з розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку і потребує достатньо багатого словникового запасу, композиційних навичок побудови розповіді, уміння точно, цікаво та виразно передавати свій задум. Поряд з традиційними методиками формування вмінь складати творчі розповіді великі можливості має технологія сторітеллінгу, яка за своєю природою спрямована на стимулювання творчих проявів у дітей у процесі мовленнєвої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20613
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.