Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20613
Title: Використання технології сторітеллінгу у формуванні вмінь у дітей старшого дошкільного віку складати творчі розповіді
Authors: Попова, Ірина Іванівна
Popova, Iryna Ivanivna
Тугаєва, О.
Keywords: дошкільний вік
творчі розповіді
технології сторітеллінгу
формування вмінь
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Попова І. Використання технології сторітеллінгу у формуванні вмінь у дітей старшого дошкільного віку складати творчі розповіді / І. Попова, О. Тугаєва // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 126-130
Abstract: Розвиток зв’язного мовлення дітей посідає одне з чільних місць в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Формування вмінь складати творчі розповіді є одним з важливих напрямків з розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку і потребує достатньо багатого словникового запасу, композиційних навичок побудови розповіді, уміння точно, цікаво та виразно передавати свій задум. Поряд з традиційними методиками формування вмінь складати творчі розповіді великі можливості має технологія сторітеллінгу, яка за своєю природою спрямована на стимулювання творчих проявів у дітей у процесі мовленнєвої діяльності.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20613
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.