Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20601
Title: | Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку |
Authors: | Кононенко, А. |
Keywords: | сюжетно-рольова гра дошкільна освіта формування комунікативних навичок |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кононенко А. Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку / А. Кононенко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 81-87 |
Abstract: | Формування у дошкільному віці комунікативних навичок через розвиток взаємин дітей у сюжетно-рольових іграх є однією з актуальних тем сьогодення. Про значимість проблеми формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку зазначено у нормативних документах, зокрема, Базовому компоненті дошкiльної оcвiти, де визначено, що провiдним завданням у контекcтi навчання і виховання дітей у закладі дошкільної освіти (далі – ЗДО) є розвиток мовлення дітей, їх активна позицiя у процеci комунікації [6]. Закон України «Про дошкільну освіту» також окреслює провідні завдання в контексті формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку, і визначає, що пріоритетним завданням сучасної системи дошкільної освіти України є формування особистості дитини, розвиток її здібностей, набуття життєво-соціального досвіду [3, с. 68]. Актуальність означеної проблеми полягає у тому, що сюжетна гра відіграє важливу роль у формуванні взаємин між дітьми. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20601 |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.