Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20601
Title: Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку
Authors: Кононенко, А.
Keywords: сюжетно-рольова гра
дошкільна освіта
формування комунікативних навичок
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кононенко А. Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку / А. Кононенко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 81-87
Abstract: Формування у дошкільному віці комунікативних навичок через розвиток взаємин дітей у сюжетно-рольових іграх є однією з актуальних тем сьогодення. Про значимість проблеми формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку зазначено у нормативних документах, зокрема, Базовому компоненті дошкiльної оcвiти, де визначено, що провiдним завданням у контекcтi навчання і виховання дітей у закладі дошкільної освіти (далі – ЗДО) є розвиток мовлення дітей, їх активна позицiя у процеci комунікації [6]. Закон України «Про дошкільну освіту» також окреслює провідні завдання в контексті формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку, і визначає, що пріоритетним завданням сучасної системи дошкільної освіти України є формування особистості дитини, розвиток її здібностей, набуття життєво-соціального досвіду [3, с. 68]. Актуальність означеної проблеми полягає у тому, що сюжетна гра відіграє важливу роль у формуванні взаємин між дітьми.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20601
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.