Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20596
Title: Використання моделювання в педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку
Authors: Борова, В.
Keywords: дошкільний вік
старший дошкільний вік
культура мовлення
моделювання в педагогічному коригуванні
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Борова В. Використання моделювання в педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Борова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 55-59
Abstract: Актуальність дослідження дитячого мовлення пояснюється його значенням як провідного засобу спілкування, стержня психічного розвитку. Аналіз педагогічної практики закладів дошкільної освіти України засвідчує, що вихователі усвідомлюють значення своєчасного оволодіння дітьми звуковою культурою мовлення. Але 80% педагогів вважають, що не повинні систематично займатися педагогічним коригуванням недоліків мовлення, особливо якщо це стосується неправильної вимови звуків. Звукова культура мовлення – полічинниковий утвір, який охоплює фонетичну правильність мовлення (сприймання та розрізнення фонем на слух, артикуляцію звуків, звуковимову); загальні мовленнєві навички (дихання, дикцію, темп і ритм мовлення, силу голосу, наголос) та орфоепічну правильність мовлення (відповідність унормованій літературній вимові).
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20596
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.