Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20596
Назва: Використання моделювання в педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку
Автори: Борова, В.
Ключові слова: дошкільний вік
старший дошкільний вік
культура мовлення
моделювання в педагогічному коригуванні
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борова В. Використання моделювання в педагогічному коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Борова // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 55-59
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження дитячого мовлення пояснюється його значенням як провідного засобу спілкування, стержня психічного розвитку. Аналіз педагогічної практики закладів дошкільної освіти України засвідчує, що вихователі усвідомлюють значення своєчасного оволодіння дітьми звуковою культурою мовлення. Але 80% педагогів вважають, що не повинні систематично займатися педагогічним коригуванням недоліків мовлення, особливо якщо це стосується неправильної вимови звуків. Звукова культура мовлення – полічинниковий утвір, який охоплює фонетичну правильність мовлення (сприймання та розрізнення фонем на слух, артикуляцію звуків, звуковимову); загальні мовленнєві навички (дихання, дикцію, темп і ритм мовлення, силу голосу, наголос) та орфоепічну правильність мовлення (відповідність унормованій літературній вимові).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20596
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.