Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20595
Назва: | Використання методів арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин дошкільників та молодших школярів |
Автори: | Аржанухіна, С. Перцова., О. Богославська, Ю. |
Ключові слова: | арт-терапія дошкільники молодші школярі міжособистісні відносини |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Аржанухіна С. Використання методів арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин дошкільників та молодших школярів / С. Аржанухіна, О. Перцова., Ю. Богославська // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 51-55 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні стає актуальним звернення до інноваційних форм, які сприяють розвитку особистості дошкільника і молодшого школяра, а також формують їх особистісні відносини. У теперішній час стає актуальним звернення до методу арт-терапії. Арт-терапія – це метод лікування за допомогою художньої творчості. Привабливість цього метода у тому, що арт- терапія використовує невербальні засоби самовираження та спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20595 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.