Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аржанухіна, С. | - |
dc.contributor.author | Перцова., О. | - |
dc.contributor.author | Богославська, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T12:59:10Z | - |
dc.date.available | 2024-10-24T12:59:10Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Аржанухіна С. Використання методів арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин дошкільників та молодших школярів / С. Аржанухіна, О. Перцова., Ю. Богославська // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 51-55 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20595 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні стає актуальним звернення до інноваційних форм, які сприяють розвитку особистості дошкільника і молодшого школяра, а також формують їх особистісні відносини. У теперішній час стає актуальним звернення до методу арт-терапії. Арт-терапія – це метод лікування за допомогою художньої творчості. Привабливість цього метода у тому, що арт- терапія використовує невербальні засоби самовираження та спілкування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | міжособистісні відносини | uk |
dc.title | Використання методів арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин дошкільників та молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.