Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20510
Назва: Особливості корегування девіантної поведінки у підлітків
Автори: Бейгул, А.
Ключові слова: девіантна поведінка
підлітки
соціальний конфлікт
соціальні навички підлітка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бейгул А. Особливості корегування девіантної поведінки у підлітків / А. Бейгул // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти. Вип. 46 /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ, 2024. – С. 53-57.
Короткий огляд (реферат): Підлітковий вік є одним з основних періодів у процесі становлення особистості, адже в цей віковий період школярі вибудовують власну модель поведінки, набираються життєвого досвіду, обирають моральні орієнтири. Між підлітком, у якого формуються власні принципи та моделі поведінки, та суспільством, котре диктує підліткові чіткі моральні та соціальні правила, може виникнути соціальний конфлікт. Це може призвести до девіантної поведінки. Девіантна поведінка – це один із видів дезадаптивної поведінки, який являє собою систему вчинків, що суперечать прийнятим у суспільстві правилам або моральним нормам і наносять шкоду суспільству або самій особистості. Першопричиною, яка призводить до відхилень у поведінці, є ігнорування особливостей цього вікового періоду, недооцінка дорослими глибоких вікових суперечностей у розвитку підлітка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20510
Розташовується у зібраннях:Випуск 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baigul.pdf194.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.