Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБейгул, А.-
dc.date.accessioned2024-10-22T11:51:46Z-
dc.date.available2024-10-22T11:51:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБейгул А. Особливості корегування девіантної поведінки у підлітків / А. Бейгул // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти. Вип. 46 /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ, 2024. – С. 53-57.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20510-
dc.description.abstractПідлітковий вік є одним з основних періодів у процесі становлення особистості, адже в цей віковий період школярі вибудовують власну модель поведінки, набираються життєвого досвіду, обирають моральні орієнтири. Між підлітком, у якого формуються власні принципи та моделі поведінки, та суспільством, котре диктує підліткові чіткі моральні та соціальні правила, може виникнути соціальний конфлікт. Це може призвести до девіантної поведінки. Девіантна поведінка – це один із видів дезадаптивної поведінки, який являє собою систему вчинків, що суперечать прийнятим у суспільстві правилам або моральним нормам і наносять шкоду суспільству або самій особистості. Першопричиною, яка призводить до відхилень у поведінці, є ігнорування особливостей цього вікового періоду, недооцінка дорослими глибоких вікових суперечностей у розвитку підлітка.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectсоціальний конфліктuk
dc.subjectсоціальні навички підліткаuk
dc.titleОсобливості корегування девіантної поведінки у підлітківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baigul.pdf194.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.