Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКровякова, А.-
dc.date.accessioned2024-10-22T11:04:37Z-
dc.date.available2024-10-22T11:04:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКровякова А. Погляд чеських науковців на виховні методи А. С. Макаренка / А. Кровякова // // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти. Вип. 46 /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ, 2024. – С. 38-42.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20493-
dc.description.abstractПедагогічна спадщина А. С. Макаренка є частим предметом досліджень у чеському академічному середовищі та оцінюється її представниками здебільшого позитивно. Саме А. С. Макаренко одним із перших наголосив на важливості тактичного ставлення до дітей і звернув увагу вчителів на необхідність вміти керувати своїм настроєм, стилем та тоном спілкування, інтонацією, мімікою та жестами. Основним принципом виховної системи А. С. Макаренка був метод колективного виховання, який він особисто розробив та випробував. Він одним із перших вдало поєднав на практиці два основних тогочасних принципи – навчальний процес та виробничу працю вихованців. Але головною проблемою, вирішеною А. С. Макаренком, була проблема взаємовідносин у дитячому колективі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectколективне вихованняuk
dc.subjectвиховна система А. С. Макаренкоuk
dc.subjectпедагогічна спадщина А. С. Макаренкаuk
dc.subjectвзаємовідносини у дитячому колективіuk
dc.titleПогляд чеських науковців на виховні методи А. С. Макаренкаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krovyakovа.pdf192.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.