Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20492
Назва: До проблеми розвитку культури мовлення учнів початкових класів
Автори: Недялкова, В.
Ілясов, Олександр Олександрович
Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych
Ключові слова: культура мовлення
початкова школа
проблеми розвитку
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Недялкова В. До проблеми розвитку культури мовлення учнів початкових класів / В. Недялкова, О. О. Ілясов // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 47. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2024. – С. 30-38.
Короткий огляд (реферат): Мовлення є важливим аспектом всебічного й рівноцінного розвитку дитячої особистості. Проблема становлення учнівського мовлення висвітлена у Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ століття, де вказується на те, що «освіта сприяє формуванню високої мовної культури та мовленнєвої компетентності громади, поваги до державної мови». Зважаючи на це, можемо для себе виділити, що мовленнєва культура є важливими аспектом загального розвитку школярів, а набуті в початковій школі лінгвістичні знання й мовленнєві вміння стають в подальшому основою для формування комунікативної досконалості мовлення, що в свою чергу впливає на світогляд молодшого школяра, його ціннісні установки, спосіб мислення про світ тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20492
Розташовується у зібраннях:Випуск 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf213.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.