Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недялкова, В. | - |
dc.contributor.author | Ілясов, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-22T10:59:54Z | - |
dc.date.available | 2024-10-22T10:59:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Недялкова В. До проблеми розвитку культури мовлення учнів початкових класів / В. Недялкова, О. О. Ілясов // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 47. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2024. – С. 30-38. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20492 | - |
dc.description.abstract | Мовлення є важливим аспектом всебічного й рівноцінного розвитку дитячої особистості. Проблема становлення учнівського мовлення висвітлена у Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ століття, де вказується на те, що «освіта сприяє формуванню високої мовної культури та мовленнєвої компетентності громади, поваги до державної мови». Зважаючи на це, можемо для себе виділити, що мовленнєва культура є важливими аспектом загального розвитку школярів, а набуті в початковій школі лінгвістичні знання й мовленнєві вміння стають в подальшому основою для формування комунікативної досконалості мовлення, що в свою чергу впливає на світогляд молодшого школяра, його ціннісні установки, спосіб мислення про світ тощо. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | культура мовлення | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | проблеми розвитку | uk |
dc.title | До проблеми розвитку культури мовлення учнів початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Випуск 47 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.