Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Урбанович, А. П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T08:00:45Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T08:00:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Урбанович А.П.Значення впливу батьків та вчителів на самооцінку підлітків /А.П.Урбанович// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.292-293 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20411 | - |
dc.description.abstract | Незалежно від безлічі попередніх філософських і наукових досліджень концепції «Я», до середини двадцятого століття ретельно вигаданий предмет «самооцінки» почав поглинати увагу психологів і педагогів. Як наслідок, незліченні висновки про самооцінку були поширені серед державних установ, а також низки існуючих соціальних рухів і популярних питань, таких як педагогіка, соціальна політика, успіх у бізнесі, самодопомога і поради батькам. Зрештою, ці інституції та організації почали відстоювати самоповагу як шлях до щастя та особистої реалізації | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | філософські і наукові дослідження | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | підліткі | uk |
dc.title | Значення впливу батьків та вчителів на самооцінку підлітків | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.