Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУрбанович, А. П.-
dc.date.accessioned2024-10-17T08:00:45Z-
dc.date.available2024-10-17T08:00:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУрбанович А.П.Значення впливу батьків та вчителів на самооцінку підлітків /А.П.Урбанович// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.292-293uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20411-
dc.description.abstractНезалежно від безлічі попередніх філософських і наукових досліджень концепції «Я», до середини двадцятого століття ретельно вигаданий предмет «самооцінки» почав поглинати увагу психологів і педагогів. Як наслідок, незліченні висновки про самооцінку були поширені серед державних установ, а також низки існуючих соціальних рухів і популярних питань, таких як педагогіка, соціальна політика, успіх у бізнесі, самодопомога і поради батькам. Зрештою, ці інституції та організації почали відстоювати самоповагу як шлях до щастя та особистої реалізаціїuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectфілософські і наукові дослідженняuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectпідліткіuk
dc.titleЗначення впливу батьків та вчителів на самооцінку підлітківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84.pdf4.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.