Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20409
Назва: | Психологічна адаптація школярів до навчання |
Автори: | Плавкова, Л.С. |
Ключові слова: | інтеракціонізм біхевіоризм необіхевіоризм соціально-когнітивна теорія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Бібліографічний опис: | Плавкова Л.С.Психологічна адаптація школярів до навчання/Л.С.Плавкова // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.285-288 |
Короткий огляд (реферат): | У межах основних наукових шкіл, таких як інтеракціонізм, біхевіоризм, необіхевіоризм, соціально-когнітивна теорія, психоаналітична теорія, екзистенційна теорія, феноменологічна теорія, теорія мультимодального консультування, теорія когнітивного дисонансу та інші, концепція адаптації особистості збігається з поняттям соціальної адаптації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20409 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
82.pdf | 4.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.