Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20409| Назва: | Психологічна адаптація школярів до навчання | 
| Автори: | Плавкова, Л. С. | 
| Ключові слова: | інтеракціонізм біхевіоризм необіхевіоризм соціально-когнітивна теорія  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Плавкова Л. С. Психологічна адаптація школярів до навчання/ Л. С. Плавкова // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С. 285-288. | 
| Короткий огляд (реферат): | У межах основних наукових шкіл, таких як інтеракціонізм, біхевіоризм, необіхевіоризм, соціально-когнітивна теорія, психоаналітична теорія, екзистенційна теорія, феноменологічна теорія, теорія мультимодального консультування, теорія когнітивного дисонансу та інші, концепція адаптації особистості збігається з поняттям соціальної адаптації. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20409 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 82.pdf | 4.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.