Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20404
Title: | Вплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльність |
Authors: | Столярова, В.Л. Орленко, І.М. |
Keywords: | молодший шкільний вік тривожність ефективні стратегії тривога |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Столярова В.Л.,Вплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльність/В.Л.Столярова,І.М.Орленко// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С. 272-273 |
Abstract: | Молодший шкільний вік є дуже непростим періодом для дітей. У цей час, у житті дітей відбуваються великі зміни, дитина починає нести особливу відповідальність за своє навчання та поведінку, а ще вона набуває нову соціальну роль в суспільстві. У цей період, у дитини з’являються різні обов’язки, стає необхідним знаходити спільну мову з вчителями та незнайомими однолітками. На фоні цих труднощів, несформована психіка дитини може не впоратися з новими випробуваннями, дитина може стати неспокійною, асоціальною, невпевненою у собі, пригніченою. У молодшого школяра можуть виникнути проблеми з адаптацією. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20404 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.