Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтолярова, В.Л.-
dc.contributor.authorОрленко, І.М.-
dc.date.accessioned2024-10-16T12:47:21Z-
dc.date.available2024-10-16T12:47:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтолярова В.Л.,Вплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльність/В.Л.Столярова,І.М.Орленко// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С. 272-273uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20404-
dc.description.abstractМолодший шкільний вік є дуже непростим періодом для дітей. У цей час, у житті дітей відбуваються великі зміни, дитина починає нести особливу відповідальність за своє навчання та поведінку, а ще вона набуває нову соціальну роль в суспільстві. У цей період, у дитини з’являються різні обов’язки, стає необхідним знаходити спільну мову з вчителями та незнайомими однолітками. На фоні цих труднощів, несформована психіка дитини може не впоратися з новими випробуваннями, дитина може стати неспокійною, асоціальною, невпевненою у собі, пригніченою. У молодшого школяра можуть виникнути проблеми з адаптацією.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectефективні стратегіїuk
dc.subjectтривогаuk
dc.titleВплив рівня тривожності учнів на навчальну діяльністьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
77.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.