Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20399
Назва: The relationship between student vitality,different perfectionism,trait mindfulbess and self-compassion
Автори: Petraitytė, E.
Žiedelis, A.
Moreton J., P. I.
Ключові слова: perfectionism
self–compassion
trait mindfulness
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Petraitytė E.,The relationship between student vitality,different perfectionism,trait mindfulbess and self-compassion /E.Petraitytė ,A.Žiedelis,J. P. I.Moreton// Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Міжнародн. наук.-практич. інтернет конф. (17 трав. 2024 р., м. Одеса). - Одеса, 2024. - С.249-250
Короткий огляд (реферат): Subjective vitality is defined as a positive feeling of aliveness and energy and it is a crucial aspect of well-being [1]. Previous studies indicate that mindfulness and self-compassion enhance subjective vitality, while perfectionism is a significant risk factor for student well-being. However, various empirical research exploring the link between perfectionism and vitality reveals conflicting results. These inconsistent findings could be linked with the differentiation of adaptive and maladaptive perfectionism subtypes and with factors that could potentially mitigate the harmful consequences of perfectionism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20399
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.