Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20382
Title: | Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність. |
Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Нєдялкова, Катерина Василівна Nіedіаlkova, Kateryna |
Keywords: | екологічні індикатори діяльності педагога комунікація педагога колегіальність педагога професійна ідентичність педагога комунікативна компетентність учителя дидактична інтеграція інтегрологія інтегроване навчання математична освіта профільне навчання математики вчитель математики |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеса : Екологія |
Citation: | Папач О. І. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність / О. І. Папач, К. В. Нєдякова// Інтегроване навчання: компетентності, цінності, практики: І-730 Математична освітня галузь. 6 клас : посібник / відп. ред. О. М. Левчишена ; КЗВО «Одес. академ. неперерв. освіти Одес. обл. ради». - Одеса : Екологія, 2023. - С.10-29. |
Abstract: | Система освіти є одним із базових соціальних інститутів, які формують еліту суспільства. Нині усвідомлюється необхідність переходу до нової освітньої системи, що забезпечує максимальний розвиток здібностей людини як головної мети, ключового показника і основного важеля сучасного прогресу. Відображенням здійснення інтеграційних процесів при вивченні математики є забезпечення міжпредметних зв’язків. В таких умовах вчителем реалізуються методологічна, формувальна (навальна, розвивальна, виховна, комунікативна) та конструктивна (системоутворююча) функції, які всебічно впливають на процес навчання – від постановки цілей до його організації й отримання результатів. Відмінна особливість математики як навчального предмета полягає в її дуальній природі. З одного боку, це самостійний навчальний предмет. З другого – підпорядкований, тобто математичні знання мають забезпечувати успішне засвоєння школярами споріднених предметів. Якщо перший аспект постійно перебуває в полі професійної активності вчителів, то для другого характерним є «залишковий» принцип реалізації (якщо вистачить часу на уроці). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20382 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papac Olha Ivanivna.pdf | 3.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.