Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерзі, Арсенія Андріївна-
dc.contributor.authorTerzi, Arseniia-
dc.date.accessioned2024-10-01T08:52:58Z-
dc.date.available2024-10-01T08:52:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТерзі А. А. Сутність та компонентна структура композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії / А. А. Терзі // Інноваційна педагогіка. 2023. - Вип. 60. - С. 144-149.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20312-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі композиційної компетентності викладачівхореографів як постановників у галузі мистецької освіти, яка є важливою складовою їх професійної підготовки і передбачає створення та сценічне втілення хореографічних композицій, що є найбільш складним, інтегрованим та динамічним видом професійної діяльності викладача-хореографа. Узагальнено основні положення щодо змісту і сутності хореографічної композиції у двох вимірах: як цілісний художній твір і як процес реалізації, сценічно-хореографічного втілення художньої концепції композиції. Проаналізовано роботи відомих сучасних хореографів-постановників щодо виявлення нововведень у постановочній діяльності, як-от: випадковість створення рухів як вираження свободи та спонтанності, використання експресивного тексту, креативність роботи з простором тощо. Узагальнено визначення поняття «компетентність» як інтегральної якості особистості яка, поряд зі знаннями вміннями, навичками і досвідом, включає такі складові, як ціннісно-смислова орієнтація, мотивація, когнітивні, афективні, вольові та інші професійно значущі особистісні якості. Обґрунтовано, що створення хореографічного твору вимагає сформованості композиційної компетентності викладачахореографа як постановника в галузі композиції танцю. Надано авторське визначення поняття «композиційна компетентність викладача-хореографа», як інтегрального динамічного особистісно-фахового утворення, яке забезпечує здатність до створення і виконавської реалізації оригинальної авторської концепції хореографічного твору на основі міжмистецького синтезу. The article is dedicated to the current issue of compositional competence of dance teachers as choreographers in the field of art education, which is an important component of their professional training and involves the creation and stage embodiment of choreographic compositions. This is considered the most complex, integrated, and dynamic form of professional activity for a dance teacher. The main principles regarding the content and essence of choreographic composition are summarized in two dimensions: as a complete artistic work and as a process of realization, stage choreographic embodiment of the artistic concept of composition. The works of renowned contemporary choreographers as directors are analyzed in terms of identifying innovations in staging activities, such as the randomness of creating movements as expressions of freedom and spontaneity, the use of expressive text, creative work with space, and so on. The definition of the concept of 'competence' is summarized as an integral quality of an individual which, alongside knowledge, skills, and experience, includes components such as value and meaning orientation, motivation, cognitive, affective, volitional, and other professionally significant personal qualities. It is argued that the creation of a choreographic work requires the development of compositional competence in dance teachers as choreographers in the field of dance composition.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectхореографічна композиціяuk
dc.subjectкомпозиційна компетентністьuk
dc.subjectструктура композиційної компетентностіuk
dc.subjectетапи створення хореографічної композиціїuk
dc.subjectдіяльність викладача хореографаuk
dc.subjectompetenceuk
dc.subjectchoreographic compositionuk
dc.subjectcompositional competenceuk
dc.subjectstructure of compositional competenceuk
dc.subjectstages of creating choreographic compositionuk
dc.subjectdance teacher's activityuk
dc.titleСутність та компонентна структура композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографіїuk
dc.title.alternativeThe essence and component structure of the composition competence of future teachers of choreographyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arseniia Terzi.pdf156.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.