Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20311
Назва: Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю
Автори: Терзі, Арсенія Андріївна
Terzi, Arseniia
Ключові слова: педагогічні умови
методи
майбутній викладач хореографії
хореограф-постановник
методи формування композиційної компетентності майбутнього викладача хореографії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Терзі А. А. Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю / А. А. Терзі // Південноукраїнські мистецькі студії. - 2024. - Вип. 2 (5). - C. 71–76
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячується дослідженню проблематики формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у процесі хореографічної підготовки, яка здійснювалася в експериментальному режимі. Визначено й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників, що відповідають запровадженим у процес навчання сучасному танцю педагогічним умовам. Проаналізовано особливості створення композиції на матеріалі сучасної хореографії, зокрема характерні ознаки сучасної хореографі, яка дозволяє розкривати внутрішній світ людини через композиційні експерименти й імпровізації з використанням інноваційних технік, інструментами миттєвого руху. Обговорюється роль хореографа в контексті його функцій як керівника, педагога та творця-постановника, з особливим акцентом на формування композиційної компетентності. Вивчення праць, поглядів, методичних рекомендацій мистецтвознавців, хореографівпостановників дало визначення, що необхідним у процесі формування композиційної компетентності є вивчення теорії тілесності руху, навчитися створювати власний авторський рух через природні імпульси, використання інноваційних технологій, освітлення, комп’ютерних технологій у процесі створення хореографічної композиції, експериментування, імпровізації. Презентовано й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у контексті сучасної хореографії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20311
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terzi.pdf193.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.