Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20311
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терзі, Арсенія Андріївна | - |
dc.contributor.author | Terzi, Arseniia | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T08:45:28Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T08:45:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Терзі А. А. Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю / А. А. Терзі // Південноукраїнські мистецькі студії. - 2024. - Вип. 2 (5). - C. 71–76 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20311 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячується дослідженню проблематики формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у процесі хореографічної підготовки, яка здійснювалася в експериментальному режимі. Визначено й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників, що відповідають запровадженим у процес навчання сучасному танцю педагогічним умовам. Проаналізовано особливості створення композиції на матеріалі сучасної хореографії, зокрема характерні ознаки сучасної хореографі, яка дозволяє розкривати внутрішній світ людини через композиційні експерименти й імпровізації з використанням інноваційних технік, інструментами миттєвого руху. Обговорюється роль хореографа в контексті його функцій як керівника, педагога та творця-постановника, з особливим акцентом на формування композиційної компетентності. Вивчення праць, поглядів, методичних рекомендацій мистецтвознавців, хореографівпостановників дало визначення, що необхідним у процесі формування композиційної компетентності є вивчення теорії тілесності руху, навчитися створювати власний авторський рух через природні імпульси, використання інноваційних технологій, освітлення, комп’ютерних технологій у процесі створення хореографічної композиції, експериментування, імпровізації. Презентовано й обґрунтовано методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів-хореографів як постановників у контексті сучасної хореографії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | методи | uk |
dc.subject | майбутній викладач хореографії | uk |
dc.subject | хореограф-постановник | uk |
dc.subject | методи формування композиційної компетентності майбутнього викладача хореографії | uk |
dc.title | Інноваційні форми і методи формування композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії на основі сучасного танцю | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Terzi.pdf | 193.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.