Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20291
Title: | Можливості актуалізування психологічної ресурсності у студентів-психологів |
Authors: | Штепа, О. С. |
Keywords: | студенти-психологи професійна діяльність стресові ситуації підготовка психологів |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Штепа О. С. Можливості актуалізування психологічної ресурсності у студентів-психологів / О. С. Штепа // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 500-501. |
Abstract: | Фах психолога особливий тим, що у ньому рівень професіоналізму пов’язаний з особистісною неординарністю спеціаліста. Тому у спеціальній підготовці психологів усе більшу увагу приділяють їхній особистісній готовності до професійної діяльності. Водночас психологи науковці й практики зауважують, що особистісна готовність та професійна обізнаність студентів-психологів не резонують. Головна причина означеної проблеми, на погляд Т. С. Яценко, полягає у тому, що «здобуваючи стандартні знання, майбутні психологи недостатньо розкривають свій рефлексивний потенціал, нехтують виробленням навичок самоаналізу. Відтак, з метою сприяння становленню у студентів-психологів особистісної готовності до майбутньої професійної діяльності слід спрямовувати їх рефлексію на власні професійно значущі особистісні властивості. Прийомом цілеспрямування такої рефлексії є завдання з особистісного саморозвитку, зміст яких стосується ресурсів особистості. Результатом рефлексії студентами особистісно значущих професійних якостей передбачається формування у них індивідуального досвіду психолога, основу якого складають актуалізовані ресурси. Допускаємо, що способом виконання завдань саморозвитку з метою актуалізування ресурсів особистості є самоаналіз. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20291 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.