Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штепа, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T10:56:37Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T10:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Штепа О. С. Можливості актуалізування психологічної ресурсності у студентів-психологів / О. С. Штепа // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 500-501. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20291 | - |
dc.description.abstract | Фах психолога особливий тим, що у ньому рівень професіоналізму пов’язаний з особистісною неординарністю спеціаліста. Тому у спеціальній підготовці психологів усе більшу увагу приділяють їхній особистісній готовності до професійної діяльності. Водночас психологи науковці й практики зауважують, що особистісна готовність та професійна обізнаність студентів-психологів не резонують. Головна причина означеної проблеми, на погляд Т. С. Яценко, полягає у тому, що «здобуваючи стандартні знання, майбутні психологи недостатньо розкривають свій рефлексивний потенціал, нехтують виробленням навичок самоаналізу. Відтак, з метою сприяння становленню у студентів-психологів особистісної готовності до майбутньої професійної діяльності слід спрямовувати їх рефлексію на власні професійно значущі особистісні властивості. Прийомом цілеспрямування такої рефлексії є завдання з особистісного саморозвитку, зміст яких стосується ресурсів особистості. Результатом рефлексії студентами особистісно значущих професійних якостей передбачається формування у них індивідуального досвіду психолога, основу якого складають актуалізовані ресурси. Допускаємо, що способом виконання завдань саморозвитку з метою актуалізування ресурсів особистості є самоаналіз. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | студенти-психологи | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | стресові ситуації | uk |
dc.subject | підготовка психологів | uk |
dc.title | Можливості актуалізування психологічної ресурсності у студентів-психологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.