Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20290
Title: | Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю |
Authors: | Черножук, Юрій Григорович Chernozhuk, Yuryi Hryhorevych |
Keywords: | емоційний інтелект індивідуально-психологічні особливості майбутні психологи тривожність управління емоціями методика М. Холла та Д. В. Люсіна |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Черножук Ю. Г. Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю / Ю. Г. Черножук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 497-498. |
Abstract: | Мета дослідження полягає у вивченні індивідуально-психологічних особливостей емоційного інтелекту в залежності від рівня особистісної тривожності. Відповідно до мети були визначені завдання дослідження: 1) зійснити теоретичний аналіз психологічних праць за темою дослідження; 2) обрати методи й методики дослідження, що є адекватними його меті; 3) здійснити емпіричне дослідження, провести математико-статистичну обробку та психологічну інтерпретацію отриманих результатів. Об’єкт дослідження – властивості особистості майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю, предмет – показники тривожності та емоційного інтелекту зазначених осіб, їхній взаємозв’язок. Теоретичну основу дослідження склали положення сучасної психології про емоційний інтелект та тривожність. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20290 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernozhuk Yuryi Hryhorevych;.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.