Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20290
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черножук, Юрій Григорович | - |
dc.contributor.author | Chernozhuk, Yuryi Hryhorevych | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T10:49:03Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T10:49:03Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Черножук Ю. Г. Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю / Ю. Г. Черножук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 497-498. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20290 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у вивченні індивідуально-психологічних особливостей емоційного інтелекту в залежності від рівня особистісної тривожності. Відповідно до мети були визначені завдання дослідження: 1) зійснити теоретичний аналіз психологічних праць за темою дослідження; 2) обрати методи й методики дослідження, що є адекватними його меті; 3) здійснити емпіричне дослідження, провести математико-статистичну обробку та психологічну інтерпретацію отриманих результатів. Об’єкт дослідження – властивості особистості майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю, предмет – показники тривожності та емоційного інтелекту зазначених осіб, їхній взаємозв’язок. Теоретичну основу дослідження склали положення сучасної психології про емоційний інтелект та тривожність. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | індивідуально-психологічні особливості | uk |
dc.subject | майбутні психологи | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | управління емоціями | uk |
dc.subject | методика М. Холла та Д. В. Люсіна | uk |
dc.title | Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chernozhuk Yuryi Hryhorevych;.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.