Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20260
Title: | Емоційний інтелект як чинник авантюрності |
Authors: | Меленчук, Наталя Іванівна Melenchuk, Natalya Ivanivna |
Keywords: | емоційний інтелект авантюрність міжособистісні відносини успіх |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Меленчук Н. І. Емоційний інтелект як чинник авантюрності / Н. І. Меленчук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 475-477 |
Abstract: | Метою даного повідомлення є виклад результатів емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення особливостей авантюрності осіб з високим та низьким рівнем емоційного інтелекту. Авантюрність (схильність до авантюрної поведінки) ми розглядаємо як складну багаторівневу властивість особистості, психологічна сутність якої виявляється у надії на легкий і швидкий успіх, вдачу при наявності кінцевої мети, яка є принадливою для особистості, без ретельного аналізу реальних зовнішніх обставин, власних можливостей (ресурсів), шляхів вирішення проблеми під час досягнення цієї мети. Емоційний інтелект є дуже важливою інтегральною характеристикою особистості, котра реалізується в її здібностях розуміти емоції, узагальнювати їх зміст, виокремлювати емоційний підтекст у міжособистісних відносинах, регулювати емоції таким чином, щоб сприяти за допомогою позитивних емоцій успішній когнітивній, пізнавальній діяльності та долати негативні емоції, які заважають спілкуванню чи загрожують досягненню індивідуального успіху. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20260 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Melenchuk.pdf | 7.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.