Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20238
Назва: | Методика викладання фахових дисциплін в профільній школі. Конспект лекцій з навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем денної форми навчання Спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика) |
Автори: | Спасскова, Олена Павлівна Spasskova, Olena Pavlivna |
Ключові слова: | методика викладання фахових дисциплін профільна школа лекційна форма навчання семінар практичні та лабораторні заняття активізація навчальної діяльності засоби навчання мультимедійний супровід навчання контроль знань студентів корекція навчальної діяльності |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Спасскова О. П. Методика викладання фахових дисциплін в профільній школі. Конспект лекцій з навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем денної форми навчання Спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика) /О. П. Спасскова. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - 98 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета викладання дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін в профільній школі» – розкрити особливості різних активних методів навчання та проаналізувати можливості їх використання у викладанні – на лекціях, практичних та лабораторних заняттях, а також у процесі організації самостійного вивчення студентами наукової літератури. В результаті вивчення дисципліни слухач має: - знати основні методи навчання та їх концептуальні психологічні засади; - вміти критично оцінювати специфіку кожного методу, виділяти сильні і слабкі сторони; - розуміти структуру та функції навчальної активності та педагогічної діяльності; - володіти методами самоаналізу професійної діяльності, діагностики рівня сформованості навчальної діяльності та особливостей особи учня; - вміти розробляти психологічні засади вдосконалення освітнього та виховного процесів на всіх рівнях педагогічної системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20238 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Spasskova Olena Pavlivna.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.