Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20214
Назва: Партнерська взаємодія сім'я та закладу дошкільної освіти у процесі формування цифрової компетентості дошкільники
Автори: Суятинова, Катерина
Ключові слова: цифровий простір
цифрова компетентність
освітній процес
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Суятинова К. Партнерська взаємодія сім'я та закладу дошкільної освіти у процесі формування цифрової компетентості дошкільники / Суятинова К. // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2 - С. 41-45.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання актуальності виховання дітей та молоді у цифровому просторі, зумовленої низкою вагомих чинників, які роблять цю сферу пріоритетною для суспільства. По-перше, зростання ролі цифрового простору у становленні особистості неможливо переоцінити. Сучасні діти та молодь із раннього віку оточені цифровими технологіями, які глибоко впливають на їх навчання, спілкування, дозвілля та світогляд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20214
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf317.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.